GTA 5 En Güncel Yama Dosyası ve Kurulumu (Resimli Anlatım)

https://webnolojist.blogspot.com.tr

GTA 5'i Türkçe oynamak isteyenlere müjde! GTA 5'in Türkçe Yaması %100 olarak yayımlandı. İşte adım adım GTA 5'in Türkçe Yama kurulumu;

1. Adım: "Grand Theft Auto 5 Türkçe Yama" dosyasını buradan indirin.
Ardından dosyayı WinRar ile çıkartın.



2. Adım: "Open IV" dosyasını buradan indirin. Ardından dosyayı WinRar ile çıkartın.




3. Adım: "OpenIV" programını başlatın ve "Editin Mode"a tıklayın ardından karşınıza çıkan soruya "Evet" diyin..



4. Adım: "Tools" sekmesine tıklayıp ardından "Package Installer" a tıklayın. Karşınıza çıkan pencerede indirmiş olduğumuz yama dosyası yani "Webnolojist-GTA V TR v6.0.oiv" dosyasını bulup "Aç" diyoruz.



5. Adım: Karşınıza gelen ekranda "Install"a tıklıyoruz.




Ardından çıkan seçeneklerde "mods" folder seçeneğini seçin.

Ardından Türkçe yama yüklenmeye başlayacak. "Installation Succeeded" yazısını görene kadar bekleyin. (Bu yükleme 1-2 dk kadar sürebilir.





7. Adım: Yükleme tamamlandıktan sonra "Close"e tıklayarak "OpenIV" programını kapatın. Artık "Grand Theft Auto V'i" Türkçe olarak oynaayabilirsiniz. İyi oyunlar.

Bu Yayın Telif Hakları Yasası'nca Korunmaktadır.
Copyright © 2017 Webnolojist


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.